ارتباطات برندها از دوره ابزارهای مارکتینگ

ارتباطات برندها:

دراین ویدیو در خصوص ارتباطات برندها صحبت خواهیم کرد.

در ادامه نقش شبکه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی برندها را نیز با هم بررسی می کنیم.

ارتباطات برندها

ارتباطات برندها و نقش شبکه های اجتماعی:

گفتگوبا گرولاوسون بنیان گذار لباس های مخصوص:

از طریق ارتباطات می توان به سادگی درباره بازاریابی فکر کرد.

درک شما یعنی این که چه چیزی می فروشید و برای آن یک عنصر عملکردی و عاطفی وجود دارد و سپس درک این که چطور آن را به مشتری ها می فروشید و این واقعا درباره هدایت آگاهی است و هدایت آگاهی در این دوره و زمانه هرگز آسان تر از هدایت آگاهی جهانی نبوده است. در سال های گذشته ، برای انجام تبلیغات در تلویزیون هزینه زیادی لازم بوده است اما امروز تنها به یک صفحه در شبکه اجتماعی نیاز دارید. ما مملو از فرصت هایی برای هدایت آگاهی هستیم و شبکه های اجتماعی کلیدی برای هدایت آگاهی در کمپین ها می باشند.

ما همچنین در شبکه های کارتون کودکان تبلیغ می کنیم زیرا، سیزده ساله ها اجازه استفاده از فیس بوک را ندارند اگرچه می دانیم که بسیاری از آن ها این کارها را می کنند. ما روابط عمومی را انجام می دهیم: در گوگل و شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده ایم. ما تکنیک های تبلیغاتی مختلفی را با مخلوطی از نتایج صادقانه امتحان کردیم اما شبکه های اجتماعی بخش بزرگی از آن چیزی است که ما انجام می دهیم زیرا، این یک راه فوق العاده برای مشتریان ماست تا نشان دهند که اساسا شبکه های اجتماعی در مورد چه چیزهایی هستند.

فیس بوک:

این شبکه پایه و اساس عمده فعالیت ما در شبکه های اجتماعی است، زیرا طرفداران میلیونی دارد.

ما انواع کپی تبلیغات را داریم و گاهی در فیس بوک تبلیغ می کنیم.

فیس بوک یک پلتفرم بسیار پیشرفته است که در آن شما می توانید افراد را، در جغرافیای مختلف که علایق، سن، جنسیت و هر چیزی متفاوتی که دارند را هدف قرار دهید.

بازاریابی بودجه زیادی می خواهد اما نوعی رویکردی قدیمی برای ارتباط با مشتری است اما از طریق فیس بوک می توانید خیلی دقیق ترند، تمرکز نمایید.

کانال های اجتماعی یوتیوب و اینستاگرام:

مزایای یوتیوب

  • ویدئوهای فوق العاده ای دارد.
  • با وجود آن راه بهتری برای نشان دادن یک مورف سوئیت وجود ندارد.
  • رایگان است و افراد زیادی در آن حضور دارند.

گرولاسون در این زمینه می گوید: ما زمان زیادی را صرف ایجاد محتوای ویدئوی عالی می کنیم تا مردم از تماشای ویژگی های لباس های مخصوص ما لذت ببرند.

اهمیت شبکه های اجتماعی:

  1. صرفه جویی در بودجه
  2. می توانید در میان یک جمعیت و جغرافیای خاص بر روی یک محصول خاص آزمایش کنید.
  3. تمرکز دقیق تر بر روی هزینه های تبلیغات و آمارهای دقیق تر

بازاریابی:

کمتر در مورد تصاویر جنسی است و بیشتر در مورد اطلاعاتی است که تا پیش از این وجود داشته و این بخاطر قدرت اطلاعات است، چیزی که در ابتدای کسب و کار خود تجربه می کنید.

آزمایش های ای بی:

آزمایش هایی شامل دو نسخه از وب سایت خودتان است.

شما می توانید یک چیزی را تغییر  دهید و با استفاده از تصاویر مختلف، فونت های مختلف و تغییر واژه ها برای بخش های کلیدی سایت می توانید تبدیلات قابل توجه بیشتری برای وب سایت خود ارائه نمایید.این آزمایش به شما کمک می کند که تصاویر، فونت و … کاربردی تر به کار ببرید.

نرخ تبدیل:

یک صحبت تجاری برای افرادی است که از شما یک درصد خرید می کنند.

بنابراین، برای این یک درصد می توانید با تغییر چیزهای معین در وب سایت خودتان که شفاف تر از آزمایش های ای بی است به افزایش درصد کوچکی برسید و سپس آن را در دوره 365 روز سال در افزایش نرخ تبدیل ضرب می کنید.

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .