استراتژی های قیمت گذاری از ابزارهای مارکتینگ

استراتژی های قیمت گذاری از دوره ابزارهای مارکتینگ:

در این دوره ما از چند شرکت استراتژی های قیمت گذاری را بررسی می کنیم.

استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری:

ما در شرکت همیشه سعی می کنیم قیمتی کمتر از رقبا به مشتریان ارائه کنیم.

هر چند قیمت ما با رقبا نزدیک به هم است اما سعی می کنیم فقط  در فکر سود نباشیم و به موسسات خیریه نیز کمک کنیم.

Paul Brennan/Marketing Director eosurgical

فکر می کنم بقا برای هر کسب و کار نوپا مهم ترین چیز است.

ما در eosurgical از ابتدا می دانستیم که برای چه چیزی هزینه می کنیم و تفسیر بسیار کاملی را به مشتری ارائه دادیم و به آن ها گفتیم برای چه چیزی می خواهید هزینه کنید. ما کم کم هزینه ها به کاهش هزینه ها کردیم و ارزش دیگری را به محصول اضافه کردیم. سعی کردیم ارزش افزوده بیشتری را به محصول اضافه کنیم. ممکن است قیمت های ما برای یک زمان خاص رشد کند اما این یک چالش مداوم نیست.

Mike McGrail/ Marketing Director Adminnistrate

چیزی که ما در سیستم آموزش مدیریت به آن افتخار می کنیم

این است که در مورد قیمت ها با مشتریانمان بسیار شفاف هستیم و تمامی قیمت ها در وبسایت وجود دارد. قیمت گذاری کاملا ساده است و ما هم به صورت شفاف با کاربران سیستم آموزش مدیریت در میان می گذاریم. کاربران ما هر یک هزینه ای به صورت ماهیانه برای استفاده از خدمات پرداخت می کنند.

قیمت گذاری:

قیمت گذاری محصولات کاری بسیار دشوار است.

شما در قیمت گذاری باید انعطاف داشته باشید. مثلا اشتراک سالیانه هم داریم که برای مشتری مقرون به صرفه تر باشد و برای ما هم بهتر است چون می دانیم که با مشتری ارتباط طولانی تری داریم.

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .