هفته اول از سری ابزارهای مارکتینگ موضوع: باقی ماندن در رقابت

در این ویدئو مصاحبه gregor lawson یکی از بنیانگذاران morph costumes را مشاهده خواهید کرد. در این مصاحبه به موضوعات مختلفی مانند ارزش‌ها و اهداف برند مورف و نحوه تلاش این برند برای باقی ماندن در رقابت پرداخته شده است. در ابتدا بهتر است بدانید که برند مورف لباس‌هایی را تولید می‌کند که از جنس الیاف پلی اورتان هستند و بر اساس لباس‌های شخصیت‌های ابرقهرمانی مانند ددپول و اسپایدرمن ساخته می‌شوند. این لباس‌ها سراسر بدن از نوک پا تا صورت را می‌پوشانند و در حال حاضر بسیار مورد توجه و علاقه مردم قرارگرفته‌اند.

اهداف و ارزش‌ها

هدف از تولید لباس‌های برند مورف تولید لباس‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده با قیمتی مناسب و باکیفیتی مطلوب می‌باشد. در این مصاحبه gregor lawson به این مسئله تأکید می‌کند که آن‌ها برای تولیدات خود قیمتی بین بیست تا چهل پوند را در نظر گرفته‌اند تا تعداد زیادی از مشتریانشان بتوانند این لباس‌ها را تهیه کنند. در حال حاضر افراد زیادی هستند که یک جعبه از لباس‌های ابرقهرمانی و جذاب دارند که در طی سال ممکن است فقط یک یا دو بار از آن‌ها استفاده نمایند.

باقی ماندن در رقابت چیست

مشتریان هدف برند مورف

افرادی که برای خرید این‌گونه لباس‌ها اقدام می‌کنند معمولاً بین هجده تا بیست‌وشش سال سن دارند که این افراد نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند. کسانی که مشغول تحصیل در دبیرستان هستند و پول کافی برای خرید لباس‌های مورف را ندارند و افرادی که شغلی دارند و می‌توانند برای این لباس‌ها مبلغ بیشتری هزینه کنند. او در این مصاحبه تأکید می‌کند که شناخت مشتریان توانسته است بر روی پیشرفت برندشان بسیار تأثیرگذار باشد.

باقی ماندن در رقابت

برند مورف در ابتدا رقیبی نداشت و خود به تنهایی توانست یک بازار برای لباس‌هایش به وجود بیاورد؛ اما پس از مدتی شرکت‌هایی وارد عرصه رقابت با این برند شدند و برند مورف برای باقی ماندن در رقابت تلاش کرد تا به نوآوری و خلاقیت بیشتری روی بیاورد. همچنین با اخذ مجوزهای لازم از کمپانی‌های بزرگ مانند مارول و دیزنی توانست انحصار تولید لباس‌های شخصیت‌های ابرقهرمانی این کمپانی‌ها را نیز کسب کند.

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .