Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/mbakiti1/public_html/wp-content/plugins/fusion-builder/shortcodes/fusion-container.php on line 666

fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””]

تکنیک های متقاعدسازی:

در این ویدیو راجع به تکنیک های متقاعدسازی صحبت خواهیم کرد.

6 پایه متقاعدسازی قاعده عمل متقابل،قاعده شبکه سازی، قاعده انسجام،تایید اجتماعی، علاقه و اعتبار را بررسی خواهیم کرد.

تکنیک های متقاعدسازی

از پایه های متقاعد سازی در عمل چگونه استفاده می کنیم؟

  1. قاعده عمل متقابل:

قوانین ساده عمل متقابل این است که شما باید اول باشید، اگر شما اول به کسی چیزی بدهید، سپس آن ها به احتمال بیشتری در زمان مناسب آن خدمت را برای شما تلافی می کنند.

  • به صلاح است منحصر به فرد عمل کنید و هدیه ای منحصر به فرد به دیگران بدهید که طرف مقابل احساس خاص بودن و منحصر به فرد بودن داشته باشد که این امر در آینده عمل متقابلی را به همراه دارد.
  • چیزی را به صورت رایگان در اختیار کسی قرار دهیم که تاثیر زیادی در جبران برای آینده به همراه دارد.
  1. قاعده شبکه سازی:

مثالی کلاسیک است زمانی که نوبت به سودمندی جبران می رسد.

  • اگر شما می خواهید یک شبکه ساز خوب باشید باید به آنچه که می توانید اول برای دیگران انجام دهید، فکر کنید.
  • تخصص شما و یا حتی شبکه شما نیز می تواند برای طرف مقابل مفید باشد.
  1. قاعده انسجام:

  • شروع تعهدات عمومی کوچک: اگر افراد بتوانند با چیزهای کوچک موافق باشند بعدا با چیزهای بزرگ در همان راستا موافق خواهند بود.
  • به کمک افراد پاداش داده شود: این کار باعث منسجم ماندن در آینده می شود.
  1. قاعده تایید اجتماعی:

تایید اجتماعی درباره این است که مطمئن شوید دیگران، وقتی که به دنبال سرنخ ها هستند، ایده هایی را در همان جهت ابراز می کنند در آن نظر داده شود یعنی افراد دیگر تایید اجتماعی که شما به دنبال آن هستید را فراهم می کنند.

      5. قاعده علاقه:

دوست داشتنی بودن امر ساده ای نیست.

در این قاعده می خواهید مطمئن شوید که شما شخصی هستید که دیگران می خواهند با اون کار کنند.

  • لبخند زیاد، بسیار مثبت و خوش بین بودن به این قاعده کمک می کند.
  • پیدا کردن وجه اشتراکات با اطرافیان: در صورت وجود اشتراک با دیگران احتمالا با شما بهتر موافقت می کنند و این نوع علاقه اجتماعی که شما به دنبال آن هستید را فراهم می کنند.
  1. قاعده اعتبار:

راه ساده انجام این کار این است که گواهی نامه ی خود را نشان دهید.

مانند گواهی نامه های روی برد مدیران و دکتران و … راهی است برای نشان دادن معتبر بودن، صلاحیت و تجربه ی آن ها که در نتیجه این امر باعث متقاعد شدن شما می شود.

مفهوم دیگر لباس پوشیدن است، آن چه به عنوان اوازم فرعی استفاده می کنید.

اغلب این ها علامت هایی را کسانی که در سلسه مراتب نشسته اند فراهم می کنند.

مثلا در فرودگاه ها افرادی که به روزتر هستند احتمالا لباس ها و لوازم جانبی بهتری از کسانی که به روز نیستند، می پوشند.

[/fusion_builder_container]

متقاعدسازی

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .