معیارهای تقسیم بندی بازار هدف

ما در بحث تقسیم بندی بازار هدف معیارهای مختلفی را باید مورد بررسی قرار دهیم. یکی از موارد مهم در تقسیم بندی بازار اشاعه نظریه نوآوری ادوارد راجرز است که در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

  • اگر شما هم می خواهید تقسیم بندی درستی از بازار هدف خود داشته باشید اینجا کلیک نمایید.

بازار هدف

Group of Business People Holding Placards Forming Customer

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .