طراحی محصول از دوره ابزارهای مارکتینگ

طراحی محصول از ابزارهای مارکتینگ:

در این ویدیو به بررسی طراحی محصول از دوره ابزارهای مارکتینگ می پردازیم.

طراحی محصول

طراحی محصول:

بسته بندی ها به جای استفاده از پلاستیک از گیاهان ساخته می شوند که فواید آن به شرح زیر است:

  • تخریب پذیر بودن محصول نهایی که می تواند به محیط زیست کمک شایانی کند.
  • سرمایه گذاری بر روی گواهینامه ی شخص ثالث که باعث ایجاد اعتماد در برند و محصولات می شود.
  • محصولات به گونه ای طراحی می شوند تا از لحاظ زیست محیطی ارزشی را ارائه کنند.
  • خدمات به گونه ای طراحی می شوند که ارزشی را پیشنهاد کنند.
  • بازیافت ضایعات
  • مدیریت ارتباط با محصولات یا سیستم های مختلف (انواع مختلف تسهیلات پردازش)
  • پیشرفت محصول و قناعت نکردن به دستاوردهای قبلی
  • بازخورد فوق العاده از مشتریان
  • درک نیازهای مشتری

اسکای اسکنر:

تولید محصولات در شرکت فناوری اسکای اسکنر با رویکرد جدید و نوظهور به شکل زیر انجام می شود:

  • همکاری افراد تیم مبتنی بر تحقیق از مشتری و بازخورد مشتری
  • ایده سازی محصولات با در نظر گرفتن اولویت ارزش مشتری
  • انجام آزمایش محصول و بهبود بازخورد آزمایش
  • آزمایش مکرر محصولات و عرضه سریع آن به مشتری

مقایسه رویکردهای سنتی با رویکرد جدید و نوظهور:

در این رویکردها از مدیران پروژه زیادی استفاده می شود که در واقع رویکردی آبشاری است که معرف این موضوع است که بعد از طراحی پروژه و کار کردن روی آن محصولات مورد نظر تولید می شوند اما در نهایت ممکن است آن محصول خوب یا بد باشد و به انتهای توسعه محصول می رسیم و آن را به دنیا عرضه می کنیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد برای اصلاح آن باید کارهای زیادی انجام گیرد که در واقع چرخه ی این رویکرد نقطه مقابل چرخه ی رویکرد جدید و نوظهور است که در بالا مثال آن را توضیح دادیم.

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .