فروش محصولات کودکان از سری ابزارهای مارکتینگ: مصاحبه با کرگر لاوسن

کسب و کار در زمینه کودکان مخاطبان بسیار زیادی را در خود جای داده می­دهد و نوع ارتباط برقرارکردن با این قشر تفاوت های خاص خود را دارد. در این ویدیو قصد داریم به بررسی فروش محصولات کودکان از دوره ابزارهای مارکتینگ بپردازیم. کرگر لاوسن بنیانگذار لباس های morph در مورد کسب و کار خود در زمینه های کودکان توضیح می­دهد و از چالش های خود در این کسب و کار صحبت می­ کند.

فروش محصولات کودکان

فروش محصولات کودکان

کسب و کارهای مربوط به فروش محصولات کودکان مناسب و سودآور است. آن هایی که ارتباطی با این قشر دارند، درصدی از کسب و کار خود را به کودکان اختصاص می­ دهند. به عنوان مثال شرکت morph حدود بیست درصد از کل کسب و کار خود را به کودکان اختصاص داده است. در این بین چالش هایی نیز وجود دارد که به بررسی آن­ها خواهیم پرداخت.

اولین چالش نوع تبلیغ برای کودکان است. آیا تنها برای کودکان تبلیغ انجام می­ دهیم؟ این نوع تبلیغات باید به چه صورتی باشد؟ و تعداد زیادی سوالات دیگر که برای این چالش داریم. واقعیت این است که ما برای کودکان تبلیغ نمی­ کنیم؛ بلکه برای مادران تبلیغ انجام می­ دهیم. چون کیف پول اصلی مادران هستند و ما باید نظر آن ها را نیز جلب کنیم. از آن طرف باید نقش کودکان را هم در تبلیغات در نظر بگیریم. زیرا آن ها می­توانند مادرشان را اذیت کنند و آن ها را وادار به خرید کنند.

کرگز لاوسن پس از انجام یک آزمایش از نتیجه آن می­گوید که زمانی که برادر بزرگتر یک کودک طرح های ما را می­پوشد، سال بعد آن کودک هم به سمت لباس های ما می­آید و یا زمانی که شاهد یک جهش بزرگ در طراحی برای بزرگسالان در هالوین هستیم، سال بعد شاهد یک جهش در طراحی برای کودکان می­باشیم.

یکی دیگر از چالش­های مهم این است که نمی ­توانیم نسبت به کودکان شناخت پیدا کنیم. ما خیلی راحت در مورد بزرگسالان از راه ­های مختلف شناخت پیدا می­ کنیم. اما نمی­ توانیم از همان راه از مشتریان کودک هم شناخت پیدا کنیم.

عضویت در خبرنامه

از دیگران زودتر مطالب جدید را دریافت کنید
در خبرنامه‌ عضو شوید تا مطالب به‌روز مستقیم به شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .